Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja Merel d.o.o., Kobanska ulica 10, 2351 Kamnica

1. UVODNA DOLOČILA

S temi pogoji podjetje Merel d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) določa način, vsebino in pogoje poslovanja ter izvajanja storitev. Splošni pogoji poslovanja (SPP ali Pogoji) so sestavni del ponudb in pogodb oziroma dogovorov, ki so sklenjeni med naročnikom in prodajalcem, ter se nanašajo na vsako naročilo (ponudba, naročilo, pogodba, itd.).

Splošni pogoji poslovanja veljajo v vsakem pravno poslovnem razmerju med naročnikom in prodajalcem, razen, ko je s pogodbo izrecno določeno drugače. Morebitni naročnikovi drugačni splošni pogoji poslovanja ali pogoji, ki dopolnjujejo te pogoje ne predstavljajo sestavnega dela pogodbe, tudi če jim prodajalec ne ugovarja izrecno, razen če se prodajalec izrecno pisno strinja z njimi. V primeru, da želi naročnik izrecno uveljaviti svoje pogoje poslovanja namesto ali poleg teh SPP, mora naročnik prodajalca na to izrecno opozoriti pred začetkom sodelovanja ter doseči soglasje prodajalca.

Kakršnikoli naročnikovi splošni pogoji poslovanja, na katere se naročnik samoiniciativno sklicuje, jih vključi v svoje naročilo, v potrditev ponudbe oz. so na kakršen koli drug način vključeni v kateri koli dokument, ki ga naročnik predloži prodajalcu, so brez vsakršnega pravnega učinka. Splošni pogoji naročnika veljajo izključno v primeru izrecnega pisnega soglasja prodajalca. Sklicevanje prodajalca na dokumentacijo naročila naročnika ne pomeni priznavanja veljavnosti njegovih splošnih pogojev.

V primeru, da veljajo splošni pogoji naročnika, so sestavni del pogodbe tudi ti SPP in se uporabljajo za tista vprašanja, ki jih splošni pogoji naročnika ne urejajo oz. jih nista stranki izrecno uredili.

Naročnik je na splošne pogoje opozorjen z besedilom v pogodbi. S tem se šteje, da so naročniku splošni pogoji poslovanja znani. S sklenitvijo pogodbe naročnik izjavlja, da je splošne pogoje poslovanja prebral in se z njimi v celoti seznanil. Nepoznavanje le-teh ne more biti razlog neobstoja pravno poslovnega razmerja, predmeta reklamacije in/ali garancijskega popravila.

Splošni pogoji poslovanja se lahko v času veljavnosti spremenijo in pričnejo veljati z dnevom objave na spletni strani www.merel.si. Spremenjeni SPP se uporabljajo za pogodbe, sklenjene po začetku njihove veljavnosti. Na spletni strani merel.si bo vselej posodobljena in trenutno veljavna verzija SPP. Vselej je na strani Naročnika, da izkaže zadostno mero skrbnosti pri poslovanju s prodajalcem, da se pouči o vsakokrat veljavni verziji SPP.

2. CENE IN STROŠKI

Cena za opravljeno storitev/proizvod se določi na podlagi: ­cene storitve/proizvoda po veljavnem ceniku podjetja Merel d.o.o. (v nadaljevanju cenik) oziroma dogovorjene cene za storitev/proizvod, ­ porabe časa za izvedbo storitev z upoštevanjem cene urne postavke po ceniku, oziroma dogovorjene cene za uro. Cena storitve/ proizvoda po ceniku ne vključuje potnih, transportnih in ostalih stroškov, ki so neposredno in/ali posredno povezani s storitvijo/ proizvodom, razen takrat, ko je to izrecno pisno dogovorjeno v pogodbi.

Pri naročilih do vrednosti 100 EUR, Merel Naročniku zaračuna dodatne stroške obdelave naročila v vrednosti 15 EUR/naročilo.

Za cene velja, da:

  • so v evrih;
  • so prikazane brez in z DDV , obračun nakupa je z DDV;
  • veljajo v trenutku oddaje naročila, ponujena cena pa velja do izteka veljavnosti ponudbe;
  • v primeru prodajalčeve napake pri objavi cene oziroma pri spremembi cene med procesom obdelave naročila, prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa in sporazumno rešitev v obojestransko zadovoljstvo;
  • V primeru spremembe cene dobavitelja v času veljavnosti ponudbe na katero prodajalec nima vpliva, ima kupec možnost odstopit od ponudbe ali se najde sporazumna odločitev
  • so akcijske cene časovno in količinsko omejene;
  • ne vsebujejo stroškov dostave;
  • ne vsebujejo dodatnih stroškov, kot so kalibracije, nastavitve, certifikacije, izobraževanje ipd., razen za izrecno navedeno.
3. NEPREDVIDENA DODATNA DELA in PONOVITVE

V primeru nepredvidenih dodatnih del ali ponovitve storitve/proizvoda ali delov storitve/ proizvoda, ki so posledica lastnosti predmeta storitve/ proizvoda, se cena določi na podlagi pisnega oziroma ustnega sporazuma sklenjenega z naročnikom – nepredvidena dodatna dela.

 

4. VELJAVNOST PONUDBE

Prodajalec se zavezuje k veljavnosti ponudbe za čas, ki je naveden v ponudbi. V kolikor ni drugače navedeno, je veljavnost ponudb 30 dni od datuma ponudbe.

Zavezujoče so zgolj tiste ponudbe, ki jih prodajalec kot take izrecno označi. Tiskarske in druge očitne pisne pomote se presojajo skladno z dobrimi poslovnimi običaji in uveljavljeno slovensko sodno prakso, upoštevaje načelo vestnosti in poštenja.

5. PRIČETEK IZVEDBE DEL

Naročilo je sprejeto takrat ko naročnik pisno potrdi ponudbo, pošlje pisno naročilo ali s sklenitvijo pogodbe. Prodajalec v najkrajšem možnem času potrdi prejem naročila in naročnika obvesti o roku izvedbe.

6. NAROČILO - POGODBA

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Šteje se, da je pogodba sklenjena v kraju sedeža prodajalca.

Za vstop v pravno poslovno razmerje s prodajalcem se štejejo sprejem ponudbe, izdaja naročila, sklenitev pogodbe ali dogovora (vse našteto v nadaljevanju pogodba)

7. DOSTAVA

Izdelki bodo pripravljeni in odposlani na naveden naslov kupca v dogovorjenem roku. V primeru, da je kupec naročil izdelke, ki jih prodajalec zaradi nepredvidljivih razlogov ne more odpremiti v obljubljenem roku, bo slednji o novem dobavnem roku obvestil na naslov elektronske pošte kupca.

Prodajalec bo na naslov elektronske pošte kupca poslal obvestilo o odpremi pošiljke.

Za pošiljke v drugo državo članico EU se DDV ne bo obračunal, če v času naročila prejemnik blaga sporoči EU številko DDV (V.A.T). Za dobave v državo, ki ni članica EU, se bo obračun izvedel v skladu s slovensko zakonodajo. 

Dobavljivost poročil/certifikatov, izjav o skladnosti in druge tehnične dokumentacije je potrebno predhodno preveriti (pogosto so to doplačila). Izdaje le teh po že opravljenem nakupu niso možne.  Preverbo opravi prodajalec na zahtevo kupca.

Zahteve po EU preferencialnem poreklu in druge zahteve glede izvora in obdelave materialov je potrebno predhodno preveriti, naknadne zahteve in pripisi v naročilih za prodajalca niso obvezujoči. Preverbo opravi prodajalec na zahtevo kupca.

Če kupec zahteva dodatne storitve dostave (npr. hitro dostavo  ali zavarovanje), mu prodajalec zaračuna stroške take dostave. Prodajalec vse dostave na lokacijo kupca vrši preko pogodbene kurirske ali poštne službe (v nadaljevanju dostavljavca). Izdelki so s strani prodajalca pakirani v osnovno namensko embalažo. V/na paketu se nahaja dobavnica ter ostale priloge, ki jih zahteva kupec. Paket se preda pogodbenemu dostavljavcu, s tem preide odgovornost za izdelke na kupca, razen, če se stranki izrecno dogovorita drugače. Dostava se izvrši na sedež kupca oziroma na naslov, ki ga kupec vnese pri naročilu.

Kupec ali njegov zastopnik mora biti prisoten ob dostavi pošiljke na izbran naslov, oziroma veljajo vsakokratni pogoji dostavljavca, ki lahko določajo drugače.

8. LASTNINSKI PRIDRŽEK

Ne glede na dobavo in prenos tveganja za blago ali morebitne druge določbe teh pogojev se lastništvo blaga ne prenese na kupca, dokler prodajalec ne prejme plačila za celotno vrednost blaga.

 

Kupec do prenosa lastništva nase s primerno skrbnostjo ravna z blagom in ga na lastne stroške zavaruje, zlasti proti poškodbam zaradi požara ali vode, proti kraji ali drugi izgubi, poškodbam zaradi vandalizma in poškodbam s strani tretjih oseb. Sklenjeno zavarovanje mora zagotavljati zadostno kritje za zamenjavo blaga z novim.

 

Kupec lahko blago, ki je še vedno v lasti prodajalca, uporablja če kupec prodajalcu redno plačuje in v njegovem finančnem stanju ni prišlo do znatnega poslabšanja položaja, oziroma ne kaže, da bo do tega prišlo. Kupec blaga kljub temu ne sme zastaviti ali ga prenesti kot varščino. Če se kupec tako dogovori s prodajalcem, lahko kot varščino prodajalcu v celoti odstopi vse terjatve do strank, ki izhajajo iz nadaljnje prodaje blaga, ter terjatve do svojih strank ali tretjih oseb, ki se na kakršni koli drugi pravni podlagi nanašajo na blago ( npr. terjatve, ki izhajajo iz zavarovalniških zahtevkov).

9. PREKINITEV ali ZAVRNITEV POGODBE

V primeru, da želi kupec iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, je le-ta dolžan plačati stroške za vse, kar je bilo opravljeno do trenutka preklica ter morebitne druge stroške ki izvirajo posredno in/ali neposredno iz preklica naročila.

V primeru prekinitve ali nezmožnosti izvedbe naročene storitve/proizvoda, prodajalec obvesti kupca in navede razloge in okoliščine, zaradi katerih je bila sprejeta taka odločitev.

Če je kupec storitev že prejeli (na primer svetovanje, tehnično podporo ali storitev na kupčevem izdelku), odstop od pogodbe ni mogoč.

10. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec ima pravico  odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, vendar pri tem nosi vse stroške, ki so dotlej nastali, ter izpad dohodka, ki je posledica izpada planiranega dela v času do konca veljavnosti pogodbe.

Prodajalec ima pravico od pogodbe odstopiti, kadar naročnik ne izpolnjuje obveznosti iz pogodbe, vendar naročnika pred tem opomni na nepravilnosti in mu da primeren čas, da te nepravilnosti odpravi. Po izvedbi vseh potrebnih sprememb, se dela po pogodbi ponovno vzpostavijo.

11. GARANCIJA

Garancijski rok začne teči z dnem prevzema izdelka s strani kupca.

Pogoji garancije so določeni na garancijskem listu.

Prodajalec kupcu oz. naročniku garancijski list izroči najpozneje ob dobavi blaga oz. produkta.

Če ni drugače določeno, začne garancijski rok teči z dnem izročitve blaga kupcu.

Pravice kupca oz. naročnika, ki jih lahko uveljavlja na podlagi garancijskega lista, prenehajo po preteku 2 let od dneva, ko jih je uveljavljal.

Kupec ali tretja oseba, ki jo kupec pooblasti, mora ob dobavi pregledati blago in pisno obvestiti prodajalca o morebitnih napakah v roku osmih (8) dni od dobave blaga oziroma (če napaka ali okvara pri razumnem ogledu ni bila očitna) v roku osmih (8) dni od odkritja domnevne napake. Obvestilo o morebitnih napakah mora biti opremljeno z ustreznimi dokazili.

V primeru napak na dobavljenem blagu ima prodajalec pravice in obveznosti, kakor izhajajo iz 94. – 98. člena ZVPot-1.

V primeru, da kupec sam odpravi napako brez predhodnega obvestila in brez dodatnega roka za odpravo napake, prodajalec ne krije stroškov. Prodajalec ravno tako ne krije stroškov izdelave reklamacijskega zapisnika ali drugih potrebnih dokumentacij za uveljavljanje reklamacije.

Garancija ne velja, če kupec ni ravnal po navodilih za uporabe blaga (tako ustna kot pisna navodila), Garancija ne velja za škodo nastalo zaradi nesreč, nepredvidenih dogodkov (npr. udara strele, poplav, požara …), nepravilne uporabe ali nepravilnega transporta, neupoštevanja varnostnih in vzdrževalnih predpisov ali zaradi nestrokovnega (nepooblaščenega) posega v izdelek. Sledi vsakodnevne rabe izdelka niso predmet garancije. Prav tako ni biti predmet garancije potrošni material.

Garancija preneha, če je okvara na izdelku nastala zaradi popravila v nepooblaščenem servisu, vgrajevanja neprimernih delov ali predelave.

Po poteku garancijskega roka uveljavljanje garancije ni več mogoče. Kot datum prijave reklamacije se šteje dan, ko prodajalec reklamacijo sprejme.

Čas, v katerem prodajalec kupcu zagotavlja, proti plačilu: popravilo, vzdrževanje in nadomestne dele, je tri (3) leta po preteku garancijskega roka oziroma kot določa slovenska zakonodaja. V skladu s trajnostno politiko se prodajalec zavzema za popravljivost izdelkov, ki jih prodaja.

Popravila se načeloma izvajajo na lokaciji kupca. Prodajalec skrbi za usposobljenost servisa za vse svoje pooblaščene prodajne programe. Skladno s stroko in zahtevnostjo popravila lahko prodajalec izdelek vrne v popravilo k proizvajalcu, kar ustrezno podaljša čas popravila.

12. STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo (trenutno Obligacijski zakonik).

13. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno na straneh www.merel.si, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Merel d.o.o. zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi kupci vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Merel d.o.o. ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi www.merel.si, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh, ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v www.merel.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala na www.merel.si. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

14. SKRB ZA VAROVANJE NARAVNEGA OKOLJA

V skrbi za varovanje našega skupnega naravnega okolja upoštevamo določila slovenske zakonodaje, da odpadna transportna embalaža in odpadna električna in elektronska oprema ter odpadne baterije in akumulatorji ne sodijo med mešane komunalne odpadke, ampak jih je potrebno zbirati ločeno

Vse navedeno lahko uporabnik brezplačno odda v zbirnih centrih izvajalca javne službe ravnanja z odpadki v občini kupca ali v zbirnih centrih kateregakoli zbiralca tovrstnih odpadkov v Sloveniji ali vrne prodajalcu.

15. SPREMEMBE

Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Velja vsakokratna, na spletnih straneh, objavljena zadnja verzija.

Medsebojne pravice in obveznosti, ki s temi pogoji niso izrecno urejene, pa jih ne ureja niti pogodba, sklenjena med prodajalcem in posameznim kupcem, se presoja skladno s pravom Republike Slovenije pred pristojnim sodiščem v Republiki Sloveniji.

16. KONČNE DOLOČBE

Z naročilom kupec izjavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in sprejema zapisana določila.

Kamnica, dne 06.05.2025

Matjaž Golič

direktor

Scroll to Top

Prijava na servis

Kontaktirajte nas